Thursday 9 February 2012

kecik kecik :)

hi semua , korang sihat tk ? :D kalau sihat alhamdulilah la , okey kali ni aku nak cerita pasal kawan baik aku dipermainkn oleh awek dia .

            aku kesian tngok kwan aku nie...knape la awek dye 2 suka permain kan perasaan dye...kesian ku tngok dye..bertapa sayangnyer dye pada awek dye...ada stu hari nie...dye text gan awek dye.. dye bg thu pada balak  yg awek 2 x mencintai kawan baik aku nie...kecik hati bila dngar semua nie...dye mula gelisah n x tentu arah..smpai exsident hngga tnggan hampir-2 nk jahit..tapi aku bg thu awek dye..awek dye langsung x ambk peduli..walaupon balak dye tngah menanggung kesakitan...aku x tau la apa la jenih awek...awek aku pon x mcm tu...aku x tau la awek dye seronok bla balak dye nie tngah sedih..aku dh x tau nk nasihat awek dye mcm mn lg..bertapa keras nyerrr kepala mengalah kan batu lg...k la malas nk cta lbih-2 la ...

        k bye :)

No comments:

Post a Comment