Tuesday 7 February 2012

AKU NK BERUBAH :)


hai...salam...semua yg menbaca blok aku....
                          aku nk cta pasal aku dn awek aku nie...aku rasa berslah kpada awek ku...aku terlmpau bnyak buat salh pada awek aku...ku selalu bagi dye nagis aku dh x smpai hati dh...knpe aku jdi mcm nie...apa yg aku dh buat pada dye nie...tpi kenape sekarang aku susah nk percaya kan dye...kenape..?kenape..?ya allah kau bkk kan la pintu hati ku ini....sampai bla aku nk jdi mcm nie..??x kan aku nk terus nk menyakit kan hati dye nie..ku nk buang semua nie...aku nk berubh...aku x nk terus kan semua nie...aku nk mcm dulu..?aku bahagia je gan dye..tpi sekarang dh lain dh x mcm dulu lg..aku selalu tuduh dye curng kan aku...tpi dye x buat semua 2..aku nie je yg selalu menykiti hati n perasan dye...

                         
                    aku nk berubh......<3

No comments:

Post a Comment