Wednesday 1 February 2012

:)


salam....nak cta nie ...baca la tau...
                         
                               aku knal dye msa blan 13.1.2011...bla hari yg aku mula 2 knal dngan dye...dye mula jatuh hati pada aku..aku terharu sngat  ada owng yg ada pada ku???aku berharap sngat dye dan aku kekal untuk selama lamayerrr...aku mula syang dye dn dye mula memahami perasaan aku ...dulu dye pernah kata pada aku yg sebelum dye couple dgan aku dye playgirl tpi skrang nie dye kata sjak knal aku dye bnyak brubah psal aku..aku bangga..x ada la bangga sngat..hehheee...dye bnyak brubeh pasal aku..dye kata..?dye x nak permain kan aku dn dye nak aku sentiasa bereda disisi dye...aku bersyukur sngat ..thuan dh temu kan jodoh aku dan dye...aku syang sngat2 kt dye ..aku syg dye lbh dripada nywa aku sndiri....bila aku merajuk dye panadai ambl hati aku n dye pandai memikat aku....dye seorng yg manje sngat ...aku sentiasa manje kan dye..dye comel bg aku..dye la intan payung aku dye lah penawar ratu ku dye la nyawa aku...<3..

                        setakat ini la crta dari aku...k..k love u mama sayang <3

No comments:

Post a Comment